sobota, 9 marca 2019

E8 Writing

Dzisiaj mamy dla Was MEGA-niespodziankę: coś naprawdę użytecznego. Skrypt na temat pisania na Egzaminie Ósmoklasisty.


Materiał zawiera:
  • porady ogólne
  • zdania do rozbudowywania 
  • przykłady wypracowań i tematy

Jest to wstęp do szerszej publikacji na temat pisania. W dalszej kolejności będą pojawiały się opracowania do pisania dla klas 4-6 oraz na maturze.


Chcecie być na bieżąco z nowymi postami? Zapraszamy do polubienia naszej strony na Facebooku :-)  

Dziękujemy wszystkim za ponad 2000 pobrań, skorzystanie z materiałów, komentarze i feedback. Dla wszystkich zainteresowanych - obecnie istnieje możliwość zakupu e-booków E8 Writing oraz 4-6 Writing w naszym sklepie. 


E8 WRITING

4-6 WRITING



15 komentarzy:

  1. Fantastycznie. Super materiały. Zwlaszcza rozbiegowki jak ja je nazywan😍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi to słyszeć (czytać). Wiadomo, ćwiczeń nigdy za wiele :-)

      Usuń
  2. Bardzo przydatne i praktyczne materiały. Gratuluję pomysłu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miłe słowa. To mnie naprawdę motywuje do działania:-) Zastanawiałam się, czy to już wrzucać na bloga, bo być może przydałoby się jeszcze ten materiał dopracować, ale pomyślałam, że do egzaminu niedaleko i trzeba działać już :-)

      Usuń
  3. Świetna sprawa. Dziękuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję, z przyjemnością spróbuję (czy uczniowie powiedzieliby to samo?hmmm)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie mi bardzo jeśli Pani zastosuje moje materiały na lekcji - uczniowie pewnie będą mniej zadowoleni, ale być może zauważą, że dzięki tego typu ćwiczeniom trochę łatwiej się pisze :)

      Usuń
  5. Uwielbiam te materiały! :-) Dziękuję !!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dziękuję za taki miły komentarz:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. witam, bardzo by,m chciała skorzystać z tych materiałów, ale nich tu nigdzie nie ma.....:((((((

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja tez nie mogę ich pobrać :((

    OdpowiedzUsuń
  9. 59 years old Web Developer II Rollin Caraher, hailing from Sainte-Genevieve enjoys watching movies like "See Here, Private Hargrove" and Basketball. Took a trip to Humayun's Tomb and drives a Mercedes-Benz 540K Spezial Coupe. blog tutaj

    OdpowiedzUsuń