niedziela, 9 czerwca 2019

Tourism and Holiday Gapped Expressions - SET 1

Dzisiaj mamy dla Was uniwersalny materiał: 12 kart - dla E8+, maturzystów, dorosłych, którzy przygotowują się do wyjazdu za granicę. Są to karty z wyrażeniami potrzebnymi na lotnisku, w hotelu i w wypożyczalni samochodów.



Każda zestaw (airport, hotel, car rental) zawiera 4 karty z pięcioma wyrażeniami, z których usunięto niektóre litery. Zadaniem uczniów jest oczywiście odgadnąć hasła. W przypadku bardziej zaawansowanych uczniów karty mogą posłużyć również do konwersacji.

Obecnie pracuję nad drugą częścią, która także będzie zawierała 3 zestawy (restaurant, bank, shopping) i która będzie przedmiotem osobnego wpisu. Stay tuned :)

Po zebraniu większej ilości zestawów karty mogą posłużyć również do gry Quartets.

Karty możecie pobrać

Chcecie być na bieżąco z nowymi postami? Zapraszamy do polubienia naszej strony na Facebooku :-) 

8 komentarzy:

  1. W jaki sposób można pobrać te karty?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ponawiam pytanie powyżej

    OdpowiedzUsuń
  3. Proszę zajrzeć na mojego bloga za jakiś czas - usunęłam karty z dysku google, ponieważ muszę dokonać pewnych zmian.

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety nie - mam problemy zdrowotne i ciężko mi zabrać się do pracy dodatkowej, robię tylko to, co absolutnie konieczne :-(

    OdpowiedzUsuń
  5. Praktyczne takie karty do nauki. Ja bym jednak chciała zapisać się do profesjonalnej szkoły na kurs. Dobrze byłoby się trochę podszkolić. O https://lincoln.edu.pl/ słyszałam dużo pozytywnych opinii. Na różnym poziomie są tam kursy prowadzone, każdy znajdzie coś dla siebie uważam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak można pobrać te karty?

    OdpowiedzUsuń