sobota, 1 czerwca 2019

Mapka, sklepy i pokazywanie drogi

Witajcie:) Wczoraj zasypaliście mnie pytaniami o mapkę, dzięki której uczniowie nauczą się pokazywania drogi oraz utrwalą przyimki miejsca. Mapkę narysowałam samodzielnie, a następnie opracowałam ją dalej na komputerze w programie graficznym.





U nas na zajęciach bawiliśmy się świetnie - uczniowie poruszali się po "mieście" samochodzikiem i opisywali, jak dojechać z miejsca na miejsce. Gra była bardzo wciągająca - po raz kolejny sprawdza się zasada, że najprostsze metody są najlepsze :-)




Do mapki przygotowałam kartę pracy z 4 zadaniami.

Materiał pobierzecie 

Chcecie być na bieżąco z nowymi postami? Zapraszamy do polubienia naszej strony na Facebooku :-)  



3 komentarze:

  1. Wydrukowane - będzie super zabawa. Troszeńkę zmodyfikujemy miejsca - będzie wesołe miasteczko i park wodny. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, można jak najbardziej coś dodać, dorysować :-) Albo wykorzystać jakieś zabawki typu samochodziki, steekez czy nawet jakieś budynki. Cieszę się, że moja mapka może być przydatna :-) Miłej zabawy :-)

      Usuń
  2. Witam! Chciałabym pobrać materiał, ale nie widzę, gdzie - nie ma żadnego aktywnego linka. Bardzo proszę o informację.
    Materiały z bloga są świetne! Korzystam zarówno z tych do języka angielskiego jak i niemieckiego. Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń