środa, 3 kwietnia 2019

Easter Challenge Escape Room - klasy 4-6

Dzisiaj prezentujemy Wam nasz najnowszy projekt: Easter Challenge Escape Room dla klas 4-6 - wspólne przedsięwzięcie z udziałem autorek: Izabela Ciułek, Agnieszka Dacka i Katarzyna Poleszczuk.


Materiał stworzony przy użyciu programu Canva. Nie do użytku komercyjnego.

Znajdziecie tu autorskie rysunki Izabeli, tradycyjne ćwiczenia Agnieszki i TIKi Kasi.

Zachęcamy Was także, do zapoznania się z ćwiczeniami w aplikacji Quizlet, które odpowiadają słownictwu z projektu. Metoda flipped classroom pozwoli uczniom przygotować się do wyzwania.

Wszelkie materiały - pliki z ćwiczeniami, linki do ćwiczeń online oraz instrukcję pobierzecie

Chcecie być na bieżąco z nowymi postami? Zapraszamy do polubienia naszej strony na Facebooku :-)  

6 komentarzy:

  1. Bardzo dziękuję w imieniu swoim i koleżanek: Izy i Kasi, które wkrótce wystartują ze swoimi fanpage'ami i blogami. Zapraszam do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne pomysły, dziękuję już dziś wykorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo nam miło, że nasze pomysły się spodobały:-) U mnie w klasie 5 zrobili w pół godziny, ale przez 2-3 lekcje przed escape roomem dawałam im ćwiczenia na Quizlecie :-)

      Usuń
  3. Czy ta strona jest jeszcze aktualna? Bo szukam, gdzie mam kliknąć i nic. 🙂

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja na komórce też nie widzę

    OdpowiedzUsuń